Lördag

Nu är det äntligen helg, fy fasiken vad härligt :) Har absolut ingenting planerat, bara ta det lugnt och njuta av att ta det lugnt :D

Igår efter jobbet åkte jag hem till pappa.. Trodde aldrig att jag skulle komma fram i det vädret.. Men behövde bara vänta på tåget i ca 10 minuter, sen när jag kom till Tumba så kom pappa och hämtade mej eftersom att bussarna inte gick...

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg i onsdags så skulle ju jag och Zara åka och boka tid för hårförlängning.. Vi åkte ifrån jobbet vid 15.00.. Vi tog det ganska lugnt, gick och köpte oss lite dricka på Espresso House, tog sedan bussen till Tyresö för att kolla efter en sak innan vi åkte till Salong Care :)

Jag bokade iallafall en tid, så på måndag är det dags :) Fick en tid kl 16.00 så måste åka tidigt ifrån jobbet också :P Men det gör ingenting.. Jag hoppas att det blir jättebra.. Jag ville ha sällskap men tyvärr kan ju ingen komma dit och hålla mej sällskap efter som det är jävla alla hjärtans dag...

Aja, får väl ha med mej min laddare till Iphone så jag typ kan sitta och spela på den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0