Onsdag

Har blivit klar med mina ordinarie uppgifter för denna förmiddag.. Nu väntar jag på att alla avtalen ska bli klara med kontrollerna så jag kan registrera dom ^^

Imorse när jag stod i duschen så kände jag att jag var helt "knottrig" och röd i ansiktet, på armarna och på bröstkorgen..! Jag fick mer eller mindre lite panik eftersom att jag hade no idea vad det var..
Det värsta är nog inte att det faktiskt är ganska synligt utan att det kliar som faaan... Det kliar dock bara i ansiktet.. Christel på jobbet tror att det kan vara nässleutslag.. Så jag googlade det och symptomen matchar det som jag har.. Det stod att det kunde försvinna efter ett par timmar eller dygn, så jag hoppas på att det gör det..

Idag blir det en relativt kort arbetsdag :) Jag slutar kl 15.00 idag.. Jag och Zara ska åka till Salong Care och boka tid för hårförlängning :) Eller ja, hon ska fixa sina naglar också haha :P
Jag längtar faktiskt lite.. Hoppas att de har någon tid ganska snart :) hihi

Jaja, nu ska jag göra lite andra uppgifter innan det är dags för lunch :)


Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0