RoQ

Gårdagen var en av dom roligaste på länge :)
Började med att jag mötte upp Loppan och Eve typ halv 5 i handen.. Vi tog oss in till stan för att gå på bio och se Burlesque.. Innan filmen började hann vi käka lite på Kungshallen :)
Filmen var jättebra, en av mina favorit skådisar är med i den så jag tyckte att det var super :D Jag älskar verkligen såna filmer med mycket musik, dans och allt sånt som tillhör :D

Efter att filmen var slut tog vi oss vidare till Odenplan eller mer specifikt RoQ för att se min polares band Serafi spela :) Vi var lite väl tidiga så vi tog det lugnt en stund sen bestämde vi oss för att spela biljard..
Så när klockan var 22.30 fick vi äntligen ett bord.. Vi spelade och hade super roligt.. Jag älskar verkligen biljard - även fast jag inte är super duktigt :P men jag kanske blir det om jag övar :)
Iallafall efter 3 timmar av spelande så slutade vi för att bandet skulle börja spela :) De var super duktiga och jag hade en riktigt trevlig kväll - trots små saker som jag helst hade kunnat undvika..

Träffade även Björns flickvän för första gången, hon var jättetrevlig :) Hoppas att det håller mellan dom :)
En av hennes riktigt snygga killkompisar var även där ^^ Det var extremt svårt att slita blicken måste jag erkänna :D hahaha


Serafi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0