1. Presentera mig själv

Jaha, då ska jag försöka mej på att presentera mej själv på ett bra sätt ^^

Jag heter Angelica Wester.. Jag gick Hotell och restaurang i gymnasiet med inriktning på servering och bartender.. Jag tog studenten år 2009, strax efter det började jag jobba i kassan på Ica Maxi Botkyrka (endast över sommaren), sen spenderade jag en kortare period med att söka jobb på Arbetsförmedlingen.. Jag jobbar just nu på ett ställe som heter Euroline, jag trivs jättebra där även fast det kan vara som ett dagis ibland med mina kollegor.. Har snart varit där i 1 år och förhoppningsvis blir det ännu längre men just nu vet jag inte, återkommer någon gång innan sista mars :)

På den fritid som jag har så försöker jag umgås med mina vänner/familj, tar handom min hund och typ tar det lugnt.. Jag har nyligen upptäckt min underbara kärlek till att gå på Djurgårds hockey matcher :D Nästa säsong ska jag köpa säsongskort :D

Ja, jag vet inte om detta räknas som en presentation men det får duga för mej :P Är det något som saknas är det bara fråga så får ni ett svar :)

Gammal bild på mej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0