2. Min första kärlek

Ja, min första riktiga kärlek var Nicklas också kallad för Pingu...
Han är min bror polare så det var ju såklart lite jobbig att behöva umgås med han hela tiden xD
Vi var tillsammans när jag gick i 9an, han är då 3 år äldre än mej så han gick typ på gymnasiet..
Vi var inte tillsammans jätte länge men det tog mej många år innan jag verkligen kom över honom.. Det var mycket fram och tillbaka på mej under tiden som jag hade känslor för honom.. Kunde inte riktigt bestämma mej för vad jag ville och inte.. När jag väl hade bestämt mej och faktiskt gjorde slut så gick det kanske 2 veckor innan jag insåg vilket enormt stort misstag jag hade gjort.. Men jag visste att det var försent att ändra på det.. Han är en av de snällaste och underbaraste människan jag känner..

Efter att vi gjorde slut hade vi en ganska bra kontakt.. Vi pratade fortfarande och allt sånt, visst det kändes lite konstigt i början men det gick ju över till slut...
Nu har vi dock inte lika bra kontakt längre, vi pratar väl någon gång ibland men inte alls mycket... Vet inte om det har att göra med hans nya tjej eller om det är någonting annat.. Men det är sånt som händer antar jag..

På sätt och vis kommer jag alltid att älska honom..!


Kommentarer
Postat av: Nina

Håller med om att Pingu är en fantastisk människa, men det är å andra sidan du också! Tids nog hittar du den som passar dig som handen i handsken =)

2011-01-14 @ 09:04:36
URL: http://haekkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0