..

Eftersom att jag är så EXTREMT dålig på att uppdatera så tänkte jag att jag får ta och göra en sån där töntig lista som alla verkar hålla på med nu för tiden... haha så då har jag iallafall någonting bestämt att skriva om.. Eftersom att det är anledningen till att jag inte skriver så ofta (pga att jag inte har något roligt att skriva om)..

1. Presentera mig själv
2. Min första kärlek
3. Mina föräldrar
4. Detta åt jag idag
5. Vad är kärlek?
6. Min dag
7. Min bästa vän
8. Ett ögonblick
9. Min tro
10. Detta hade jag på mig idag
11. Mina syskon
12. I min handväska
13. Den här veckan
14. Ett sms
15. Mina drömmar
17. Min första kyss
18. Mitt favoritminne
19. Min favoritfödelsedag
20. Detta ångrar jag
21. Den här månaden
22. Det här upprör mig
23. Det här får mig att må bättre
24. Det här får mig att gråta
25. En första
26. Mina rädslor
27. Min favoritplats
28. Detta saknar jag
29. Mina ambitioner
30. Ett sista ögonblick



Så förhoppningsvis tycker ni detta är skojsigt :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja det gillas verkligen!! =)

2011-01-12 @ 22:23:54
URL: http://metrobloggen.se/esaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0