Fredag

Idag blir det inget ifrån listan, det tar jag typ imorron :P

Nu är det äntligen fredag, det kan inte komma mer lägligt :) De senaste dagarna har varit jobbiga, har varit mycket på jobbet...
Min ena kollega slutade igår, inte så super kul eftersom att hon och jag ändå satt bredvid varann hela dagarna ^^ och vi pratade en hel del.. Men snart så flyttar vi så då får jag någon ny att sitta bredvid :P
Annars så har det inte hänt så jätte mycket roligt på jobbet.. Jag har fortfarande inte fått lära mej telefonen, börjar tvivla på att jag kommer få göra det... Snart börjar våran nya kollega också så hon ska läras upp och sånt och då kommer ingen ha tid att lära upp mej..
Men jag ska kolla med min chef om det finns möjlighet att jag kanske får sitta med och lyssna lite de här två veckorna innan den nya tjejen börjar :P

Här om dagen så halkade jag på en fet jävla is fläck när jag var ute med hunden och landade på min "skadade" hand.. Inte så jävla skönt, så nu har jag ganska ont i den.. Tror dessutom att jag knäckte till ryggen lite också för igår kunde jag knappt gå ordentligt.. Men idag känns det lite bättre :)

Just nu ligger min underbara lilla Cosmo i min säng och sover, på rygg med benen spretande åt alla håll och kanter xD Han ser så jävla söt ut ^^ Älskar min lilla bebis <3

Imorgon är det dags för hockey match igen, Djurgården - Modo.. Hoppas att det blir lika roligt som sist :)
Har skaffat säsongskort för de allra sista matcherna :P Tror att jag har fått ganska bra platser också, så då blir det as bra när jag ska köpa säsongskort för nästa säsong (man får behålla samma platser om man vill)...

Aja, nu ska jag faktiskt gå och lägga mej.. Vi hörs imorron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0