Lördag

Har inte skrivit någonting ifrån listan ännu men det kommer nog :P

Denna veckan på jobbet har varit både uppåt och neråt.. Har blivit riktigt sur och arg över vissa saker och riktigt glad över andra.. Vi har äntligen fått se de nya sittplatserna inför flytten i mars.. Jag är riktigt nöjd över min plats.. Kommer sitta bredvid Gerthy som bara jobbar varannan vecka, så får vara ensam ibland :D Sen framför mej har jag Christel (som jag alltid pratar med om jag behöver hjälp och vice versa) och bredvid henne sitter Zara :) Så jag kommer nog trivas jättebra med min plats :)

Igår firade jag 1 år på Euroline, så jag tog med mej en "hem gjord" chokladkaka till jobbet :) Alla tyckte att den var jätte god så det var bra :)
Mina kollegor är riktigt stöttande mot mej och vill verkligen att jag ska få vara kvar där ett tag till.. Får se om de kanske gör ett stort nog intryck på cheferna så att jag får vara kvar..
Jag har dock den senaste tiden känt att mina arbetsuppgifter har blivit lite enformiga.. Jag gör exakt samma saker varje dag och det är ganska tröttsamt.. Men jag älskar ändå mitt jobb, jag försöker hitta små luckor i min tid så att jag får lära mej lite annat också..
Jag ska prata med min chef och se om det finns möjligheter inom en snar framtid att jag ska få lära mej nya saker.. Har verkligen märkt denna vecka att det kan behövas nu när Veronica har slutat.. Det kommer bli ganska tufft de närmsta månaderna..

Snart är det hockey som gäller Djurgården - Brynäs :) Ska bli riktigt skoj, känns som att det var evigheter sen jag var på hockey - även fast det typ bara var en vecka sen xD hahaha
Efter hockeyn kommer jag antagligen vara barnvakt då mamma ska fira en kompis till henne som fyller år..

Oh yeah, glömde nästan bort det... Dom där kläderna som jag visade i ett tidigare inlägg... Jag beställde dom häromdagen - allt utom leopardskorna.. Så jag hoppas på att de kommer nästa vecka :D Hoppas bara att allt passar.. Tyckte att storlekarna på hemsidan verkade lite konstiga xD men vi får se i värsta fall får jag skicka tillbaka och be om en annan storlek :P haha

Nä, nu ska jag ladda inför matchen... Hör av er om det är något ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0