Måndag

Idag kom Jenny och Eve in till söder för att käka lunch med mej :) Var mysigt som alltid :D
Mer än så har det inte hänt så mycket idag :P Efter jobbet åkte mamma och jag och lämnade tillbaka en jacka som Bella fick i julklapp sen så åkte vi till CRT för att köpa kattsand och hund bajs påsar :P Haha jag köpte 5 rullar (alla olika färger) bara för skojs skull xD Man skulle kunna tro att jag hade en gigantisk vovve eftersom jag köpte så många ^^ hahahaha

Har suttit och kollat på lite nya kläder och skor på nätet ^^ Kände att det kanske är dags att uppdatera min garderob lite xD
Detta är vad jag är sugen på att köpa, vad tycker ni? :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

ÄLSKAR dragkedje skorna dom kommer passa dig jätte bra =)

2011-01-18 @ 14:37:41
URL: http://metrobloggen.se/esaa
Postat av: Jenny

Gillar tröjan, den är din stil :) Byxorna var också coola

2011-01-20 @ 22:19:38
Postat av: Angelica

SV: Tack :) Jag har beställt allt utom leopardskorna ^^ Förhoppningsvis kommer dom nästa vecka :)

2011-01-22 @ 14:32:05
URL: http://misslyckad136.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0