Jobb

Då har man överlevt första arbetsdagen efter semestern. Jag trodde att jag skulle vara helt slut och ganska irriterad men det har varit en riktigt bra dag. Samtalen som har kommit in har varit relativt lätta och det har inte ringt super mycket. Man har faktiskt hunnit göra andra arbetsuppgifter mer än svara i telefonen :)

Jag tycker helt allvarligt om mitt jobb.. Man kanske inte alltid är så positiv över allting som händer här omkring man blir så klart irriterad ibland men jag tycker faktiskt i helheten att mitt jobb är roligt. Det är inte många som faktiskt förstår vad vi på Euroline håller på med men det bryr jag mej inte om, jag tycker det är roligt att hålla på med någonting ovanligt. När året är slut så får vi se vart jag hamnar men jag hoppas att det är på ett liknande ställe, kanske inte just med företagsservice eller kortbetalningar men någonting ovanligt och roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0