..

Jag är - som jag alltid har sagt - extremt dålig på att uppdatera denna blogg.. Jag som otroligt många andra väntar på att blogg.se ska skapa en app så man kan blogga i mobilen, det skulle underlätta så sjukt mycket eftersom man gör alltid i telefonen nu för tiden..
Jag kan inte blogga i telefonen, jag har testat på alla sätt jag kan komma på och ingenting fungerar..
Om jag ska vara helt ärlig så funderar jag på att byta blogg eller skaffa mej en till, iallafall tills det kommer en fungerande app..

Jaja, vi får se hur det blir..
Snart tar min två veckor LÅNGA semester slut, ska bli riktigt skönt att börja jobba igen :D För en work-aholic som jag så är två veckor för länge.. Det hade räckt med typ 3 dagar ^^ Under min semester har jag tagit det lugnt hemma, varit på en massa bio, shoppat, träffat mina vänner och lite släkt :)

Igår var jag på IKEA med Evis, var riktigt roligt.. Har inte varit där på typ hundra år och jag har alltid roligt med Evis så det var en perfect match :D Efter att vi hade gått på IKEA fram och tillbaka ganska länge så åkte vi vidare och köpte godis på en godisbutik i Kungens Kurva där de har 500 sorters godis :D Det var helt underbart vad mycket godis det var - Paradis ^^

Nä, nu blev det ganska blankt i min hjärna.. Får försöka uppdatera snart igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0