..

Nu har jag inte skrivit på extremt länge ^^ Det har nog inte hänt så super mycket sen sist men lite har väl hänt antar jag ^^

Jag har iallafall fått veta att jag får vara kvar på mitt jobb tills sista maj nu ^^ Så det känns riktigt skönt, har haft lite ångest över det hela ett tag nu men känner mej lugnt nu :D

Nä men allvarligt så har jag inte så mycket att rapportera saker och ting rullar på som vanligt tycker jag.. Jag är på galen jakt efter ett par gröna Converse skor.. Jag har gått och drömt dom dessa skor i ett x antal veckor nu.. Men tyvärr så hittar jag dom fan ingenstans i Sverige.. Snart kommer jag fan att beställa dom ifrån USA eller någonting.. Vill bara ha dom...!!! :D


Dessutom har jag redan börjat planera inför Halloween - bästa dagen på hela året :D Älskar att få sätta på mej en rolig dräkt och få festa som om det inte fanns någon morgondag :D Det är ungefär bara på halloween som det är så...
Jag håller på att kolla runt på lite härliga ideér.. I år hade jag tänkt att kanske inte köra så mycket på sexig och avklätt utan faktiskt på någonting "skrämmande" men fortfarande sexig ;)

Jaja, jag återkommer nog när jag har någonting vettigt att berätta ^^ Puss så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0