..

Sitter just nu på jobbet och har super ont i huvudet... Håller på att försöka registrera lite avtal men är ganska svårt att koncentrera sig..
Sen så är jag riktigt hungrig också så det gjorde ju inte saken direkt lättare :P

Jag kan knappt tänka på någonting annat än min skor som förhoppningsvis kommer snart och min nya favoritglass som ligger hemma och väntar på att jag ska äta upp den xD haha




Ikväll är det hockeymatch, tyvärr så är jag inte där och kollar på den eftersom att den är uppe i Luleå.. Jag hoppas verkligen att Djurgården ger allt ikväll och vinner över Luleå en gång till så att jag får gå och se nästa match på Globen på fredag ^^
Förlorar vi idag så är det bye bye slutspelet :(

Nä, jag ska försöka göra lite nytta nu :)


Hej då..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0