Måndag

Sitter på jobbet och mer eller mindre räknar ner minuterna tills jag kan gå hem.. Idag har jag haft jätte ont i mina handleder (igen).. Har suttit och bitit mej i underläppen för att det gjort så ont i mellan åt..
Vet fasiken inte vad jag kan göra för att det ska göra mindre ont, det är fruktansvärt jobbigt..

Jag tror att jag har hittat min nya One Piece som jag vill ha :D Funderar på om jag ska åka till One Piece butiken i veckan och kolla om den finns där ^^



Vet inte om jag ska vara kvar på jobbet och vänta tills mammas möte är slut eller om jag ska ta bussen hem...
Imorgon har jag ett möte direkt på morgonen, ska bli ganska intressant men vet inte riktigt varför jag ska gå på det eftersom jag inte sitter i telefon.. Jaja, det blir nog jättebra ändå ^^


Kommentarer
Postat av: Nina

Karpaltunnelsyndrom?

2011-03-29 @ 12:59:51
URL: http://haekkinen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du kanske borde gå till en doktor och kolla upp det där med handlederna. Visste inte att One Piece hade en butik, vart ligger den?:)

2011-04-08 @ 21:39:37
Postat av: Angelica

SV: Jag ska göra det när jag orkar xD

Hehe, den ligger på Mäster Samuelsgatan 11 :)

2011-04-10 @ 21:37:23
URL: http://misslyckad136.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0