..

Nu var det åter igen evigheter sen jag skrev sist, sorry.. Har inte haft någon ork att skriva men nu har jag lite tid över så jag passar på ^^

Den senaste tiden har det inte hänt super mycket men ändå en hel del..
Min kollega Zara har gått på mamma ledighet, så nu känner jag mej lite ensam på jobbet ^^ Men annars så är det ganska halv lugnt på jobbet.. Eller det är mycket att göra men utöver arbetsuppgifterna så är det lugnt..

Jag har blivit ytterligare förlängd och får nu jobba kvar på Euroline till sista december :) Känns jätte skönt att veta och speciellt för att det är så länge.. Då behöver jag iallafall inte fundera på att hitta ett nytt jobb på ett par månader..

I lördags var jag och Loppan hos Jorre på inflyttningsfest, var riktigt roligt :) Var super länge sen jag träffade honom sist, sen så träffade vi en del andra roliga figurer ^^ Det var hatt tema och jag tyckte ju att min mini hatt slog alla andras :D Men tyckte att det var riktigt roligt att folk faktiskt gick in för att ha en hatt på sig hela kvällen..


Det börjar sakta men säkert närma sig min födelsedag och jag har så gott som ingen aning om vad jag vill göra.. Jag brukar ju vilja gå till Harry B James varje år men vet inte om jag är så sugen på det i år.. Jag tycker om att gå ut och dansa och det kan man inte riktigt göra på Harrys men vill ändå inte gå på någon fjortis klubb för där kommer jag ändå inte in pga hur jag klär mej ^^ haha vilket jävla dilemma, får se hur jag gör :) I vilket fall som helst så hoppas jag att mina underbara vänner firar med mej :) (självklart familjen också men det är ju innan jag går ut ^^)

Jag har beställt nya glasögon + solglasögon med styrka.. De borde komma typ denna vecka eller nästa vecka.. Jag har inte sett hur solglasögonen ser ut med färgade glas men de är nog super snygga ändå ^^ Jag hoppas bara att de sitter så snyggt som jag kommer ihåg att de gjorde :P
Fy vad jag längtar tills dom kommer, har haft så sjukt ont i huvudet de senaste veckorna och jag hoppas att det hjälper med de nya glasögonen :)


Tackar för denna gång och hoppas på en återkomst ;)
Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0