..

Tack till alla som deltog i att göra min födelsedag helt underbar :) Det var en av de bästa någonsin :)
Mina vänner kom över och åt middag med mej och min familj, sedan drog vi till RoQ och spelade biljard :D

Det tog inte lång tid innan en snubbe kom fram till oss och frågade om vi ville spela mot dom :P Men som vanligt så sa vi nej :P

Efter ungefär en timme kommer det en annan snubbe fram och frågar om vi vill spela mot han och hans tre kompisar ^^ Precis i samma ögonblick kommer en av de som jobbar där fram till oss och säger "Det är en kille här inne som vill bjuda er på en varsin drink"..
Vi valde att faktiskt spela mot de här killarna, de sa att de var nybörjare så why not ^^

Det visade sig att de var allt annat än nybörjare :P det var ren utklassning men det var riktigt roligt ändå :P Killarna var dessutom riktigt trevliga, två av dom var dock lite sliskiga ^^ När klockan var typ halv 2 så bestämde vi oss för att dra därifrån..
Så vi sa hej då till killarna och då sa den ena killen Patric (han som hade bjudit oss på drinkar) att han skulle betala för vårt biljard bord xD haha vi sa ju inte direkt emot :P

Fick hans nr så nästa gång vi drar dit ska vi mötas upp och ta revange :P haha måste nog gå lite biljard lektioner, så man inte blir slagen igen ^^

Vi drog till Mcdonalds och käkade lite och sen drog vi hem.. Det var en perfekt kväll, kunde inte ha blivit mycket bättre :)

Tack för alla gratulationer, mina underbara presenter (kommer komma upp bilder på min bilddagbok om ni vill se vad jag fick ^^) och den trevliga kvällen :D

Jag skulle lägga in lite bilder här men mina kamera sladd verkade inte funka :(

Hej så länge :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0