12/11-11

Imorse när jag vaknade så hörde jag mamma sitta och prata i telefonen om biljetter till derbyt på måndag.. Så jag klädde på mej och gick ner för att kolla läget.. Visade sig att hon hade ringt Djurgården shopen i Globen för att se om det fanns biljetter kvar, det fanns det.. Så vi gjorde oss i ordning (jag, mamma och Trollet) och åkte till Globen för att köpa dom.. Jag köpte ett par Djurgården vantar också :D sen gick vi upp till Jam Jam för att köpa godis ^^

På vägen hem stannade vi på Siba för att jag skulle köpa en smörgåsgrill, jag köpte den sista hihi :P
Så när vi kom hem fixade jag French hot dogs till alla ^^
Det blev mycket godare när man grillade bröden än när man gör dom i ugnen :P

Resten av dagen har jag spenderat på soffan och kollat på Criminal Minds eller letat efter hotell i London..


Kommentarer
Postat av: evelina

Riktiga Angelica vantar :)

2011-11-15 @ 13:22:29
URL: http://esaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0