.

Sitter just nu på bussen på väg till Gullmarsplan.. Åkte bog lite tidigare hemifrån än vad jag hade tänkt mej men då kanske jag kan få någonting gjort på jobbet innan telefonerna sätter igång att ringa :P idag är det halvdag så jag slutar kl 14.00 :) när jag har slutat kommer mamma och Bella och hämtar mej så ska vi åka till Nacka Forum för att köpa födelsedagspresent till pappa och BB :P sen så skulle det inte direkt skada om jag köpte någonting till mej själv också ;)

Igår när jag kom hem så låg det ett paket i hallen till mej :) det var ifrån Djurgården Hockey, så min Gustav Wesslau tshirt hade kommit :D när jag testade den igår så insåg jag hur otroligt osexiga tshirtar är ^^ så jag ska försöka fixa den, Angelica-style :P

Haha igår när jag var på väg hem ifrån jobbet satt jag på bussen till Gullmarsplan och halvspanade på en snygg kille :P så när vi gick av bussen så gick jag strax bakom honom och då kommer det fram typ en civil snut (vet att det var en snut för han visade sin bricka) och stoppade honom.. Haha såg inte vad som hände mer men blev lite chockad :P alltid de snygga som är riktiga bad boys ^^

Satt och lekte med en app (fotoprogram) som Evis visade mej förut :P så lägger upp en av bilderna som jag höll på med :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0