.

Då var det måndag morgon.. Den här helgen har gått förbi riktigt fort.. I fredags var jag hemma och typ sov framför en film xD på lördagen var det hockey, det var super roligt :) De hade matchtröjans dag så alla i publiken som hade matchtröjor på sig och laget bytte tröjor till de gamla blåa :) efter att vi vann mot Timrå med 3-0 så var det autografskrivning ^^ Bella fick sin iPhone och sitt Djurgårds skal signerade :P

Efter det så körde mamma mej till Tumba för att jag skulle träffa min pappa en stund innan Camilla skulle hämta mej :P
Var jätte trevligt, har inte träffat pappa sen mars..

Sen kom Camilla och hämtade mej och vi åkte till Södertälje och hämtade upp några fler sen åkte vi hem till Byrsta där det var fest för BB som fyllde 20 :P var trevligt men jag är ju inte riktigt en hemma fest tjej så jag va där i några timmar bara och sen körde Camilla mej till Tumba :P kom hem strax efter 2.00..

I går (söndag) så träffade jag tjejerna på kvällen.. Var länge sen vi alla sågs så det var riktigt mysigt :) blev pizza, film och skvaller xD

Jag tycker att det har varit en riktigt bra helg :) förutom att min jävla cp kort har blivit spärrat..!
Ska försöka beställa ett nytt idag..

Här kommer bilder på Andreas Holmqvist, Mario Kempe och Gustav Wesslau på autografskrivningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0