.

Nu är vi inne i april, tiden går så sjukt fort..
Just nu sitter jag på bussen på väg till jobbet en bra bit innan jag börjar..
Grabbarna i säkerhetsgruppen har varit på mej i flera dagar nu om att jag ska prata med Martin om att få börja där inne.. Tyvärr så krockar våra scheman lite så har inte fått någon chans att göra det.. Därför åker jag in tidigare idag så att jag förhoppningsvis kan sno han ett par minuter innan han sätter sig i en massa möten..
Usch jag avskyr att göra sånt här :P jag vill inte behöva stå face mot face om han säger nej xD aja får se hur det går ^^

Gjorde ett försökt att ha på mig mina super läckra kilklackar idag men kom inte ens hela vägen till bussen innan jag bytte xD haha måste använda dom lite oftare så jag kan gå i dom och inte får så ont i fötterna haha ^^



Kommentarer
Postat av: Evelina

Va duktig du är! Då kommer du kunna vara fin om fötterna med mig i sommar ;)

2012-04-15 @ 17:20:42
URL: http://esaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0