.

Igår innan hockeyn så blev det lite shopping ^^ haha köpte två par byxor, ett par shorts, ett linne, en långärmad tröja och två eyeliners ^^ när jag kom hem efter matchen så blev det lite mer shopping :P beställde två jackor ifrån Nelly ^^ hoppas att dom kommer snart eftersom det är så svin kallt ute nu..

Har precis käkat lunch, sitter just nu i fika rummet och tar det lite lugnt innan det är dags att jobba igen :) idag jobbar jag lite med Ismilda på Vx670 terminaler :) jobbade med henne igår också så jag vet ungefär vad jag håller på med :) känns bra att faktiskt förstå vad det är jag gör ^^ får se hur mycket jag kommer igår efter helgen sen :P

Imorse när jag skulle ta mej till jobbet så kom inte bussen pga snön.. Ca 15 minuter senare kom bussen och det tog så lång tid att komma in till Gullmarsplan så jag missade tvärbanan och kom ungefär 25 minuter försent *suck*
Får se hur lång tid det tar för mej att ta mej hem sen då.. Kanske måste sova på jobbet ^^ haha tur att jag tog med mej en extra tröja så jag inte fryser ihjäl :)

Jaja, ska väl gå tillbaka och jobba lite snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0