.

Då var helgen över och dags att åter hå till arbetet imorgon :)

Den här helgen har varit riktigt bra :)
Fredag:
Jag jobbade och sedan åkte jag hem och tog det lugnt på soffan.. Somnade riktigt tidigt då jag var super trött :)

Lördag:
Tog sovmorgon, hoppade in i duschen, gjorde mej i ordning och gick på lång promenad med Cosmo :) efter det hämtade mamma och Bella upp mej och vi begav oss till Hovet :)
Innan matchen gick vi till HM för att lämna tillbaka två par byxor som jag hade köpt..
Gick sedan till Hovet och hälsade på alla :) det var match emot Brynäs och läktarna var fulla med både Djurhårdare och Brynäsare.. Matchen gick bättre än vad många hade trott och det slutade med vinst 6-3 :D så underbar känsla det var, det var länge sen vi gick ifrån Hovet med ett leende på läpparna :)
Under tiden som vi käkade middag på halv lyssnade vi på Melodifestivalen och jag måste ju då säga att jag verkligen tyckte att rätt låtar gick vidare, jag älskade dom ^^
Efter middagen spelade vi lite kort och med lite tur så slutade det med att jag vann hihi :D
Jag borde verkligen ha köpt en trisslott eller så, kändes som en bra dag :)

Söndag:
Tog lite sovmorgon, tog handom tvätten och disken och gick på promenad med Cosmo :)
Lite senare på dagen mötte jag upp Evis för att ha lite söndags mys med bio :) vi gick och såg Mästerkatten i stövlar 3D.. Jag tyckte den var jättebra :) den var så söt, det var en kissekatt som var med i typ 3 scener men han var min favorit haha ^^

Imorgon på jobbet ska jag sitta med en "ny lärare" haha Jonas ska visa mej hur det funkar på hans station då jag kanske ska ta över den så han kan byta station ^^ haha jag satt ett par timmar med han förra veckan så vet på ett ungefär vad man gör men inte allt :P så ska bli roligt :)

Nu ska jag ta en sista promenad med Cosmo sen är det sov dags :)
Puss så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0