.

Gårdagen gick väldigt bra tycker jag :) Jonas och jag satt och jobbade med Artema ett par timmar på morgonen, sen var vi tvungna att hoppa in och hjälpa till på Vx670 sidan så hon som har den stationen skulle komma in senare och det var en hel del borta.. Det gick väldigt bra, kändes som att jag hade koll på läget (efter en stund xD).. Efter lunchen så satt jag med Jonas igen.. Då gick allting jättebra.. Efter att han gick hem vid halv 3 så började det skita sig ^^ haha fick bara en massa felmeddelanden men hoppas att vi kan lösa det idag :)

Efter jobbet hämtade jag ut ett paket på posten, det var mina jackor som jag har beställt :) jag är faktiskt ganska nöjd, jag gillar nog skinnjackan mest :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0