.

Torsdag idag :) den här veckan har gått jättefort haha ganska skönt :P
Idag kommer var den första heldagen som jag sitter helt själv på Artema.. Blä, allt kommer säkert gå fel bara för det.. Känner tyvärr att jag inte riktig är redo ännu men ska göra ett försök och funkar det inte så tar jag det som det kommer :)
Idag ska Roxie till veterinären för att "klippa" sig.. Får se hur han ser ut när jag kommer hem ifrån jobbet :)

Imorgon efter jobbet ska jag, mamma och Trollet (om hon är frisk) gå på Legendmatch på Hovet :) det är gamla Tre Kronor spelare som ska spela mot gamla spelare ifrån Finska laget.. Ska bli riktigt roligt :) bl.a. så är Foppa och Börje Salming med och spelar :)

Igår när jag och mamma va och handlade mat så hittade vi en påse fryst potatismos... Jag tyckte det var skit roligt, det är ju höjden av lathet ^^ det är ju inte direkt svårt att göra potatismos haha..


Puss så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0