.

Usch jag har haft jätte mycket ångest över mitt nya arbete.. Känner att jag har för lite att göra och att jag inte utmanar mej själv på ett sätt som jag vill göra.. Så igår berättade mamma för mej att ett företag som mitt gamla jobb samarbetar med söker folk och de tyckte att jag skulle söka. Om jag minns rätt så var det för teknisk support med ett program som jag jobbade i på Euroline..
Så ide skickade jag över mitt CV och mina uppgifter till dom :) såg även att de sökte folk internt på mitt nuvarande jobb till gruppen som jobbar med avtal. Så skickade över en förfråga om jag fick söka det eller inte..
Problemet som jag känner nu är att jag inte har sagt något till min chef än.
Men jag är inte hundra på att jag vill byta jobb.. Ska se om jag får någon respons ifrån de andra jobben och känna efter lite..

Jaja till lite roligare saker.. Igår var vi på hockey, Djurgården - Växjö :) usch vilken spännande match, det var så sjukt tätt hela tiden man visste aldrig vad som skulle hända.. Åh så vann vi med 2-1 :D kändes så sjukt skönt att äntligen få vinna.. Hoppas att det förhoppningsvis håller i sig nu resten av säsongen.. Vill inte att vi ska kvala..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0