.

Just nu sitter jag på en buss på väg till mitt gamla jobb :) ska se hur de klarar sig utan mej haha nä, jag ska äta lunch med en gammal kollega :) ska bli riktigt roligt.. Jag har så sjukt ont i min kropp efter paintballen i söndags, jag kan knappt gå utan att vilja gråta xD värsta är att gå upp och ner för trappan i lägenheten, tyvärr så gör jag ju det typ hundra gånger om dagen också :( Igår var jag på en andra arbetsintevju hos Point :) det gick väldigt bra, tycker iallafall jag ^^ de ska hörs av sig i veckan och meddela om jag får jobbet eller ej, håller tummarna :) Efter intervjun så hämtade Eve upp mej på Gullmarsplan och vi åkte till Nacka för att käka och shoppa lite :) Blev en massa shopping för min del haha som vanligt alltså ^^ köpte lite nya kläder, en uppblåsbar sackosäck, sminkborstar och lite annat roligt :) Var en riktigt mysig eftermiddag :) måste göras om snart igen :) Puss så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0