.

Idag var jag på ännu ett möte hos Point.. Det slutade med att de erbjöd mig en anställning :D provanställning i 6 månader sen får man ju se om alla är nöjda med allt och då blire fastanställning :D får bättre lön nu än vad jag hade tidigare också så det gjorde mig riktigt glad ^^
Nu behöver jag bara vänta på att polisen skickar hem ett utdrag ur belastningsregistret till mig, så får jag börja jobba..
Tycker att det ska bli riktigt roligt :) få testa något nytt och se hur långt det kan ta mig..
Det sista som min blivande chef sa till mig innan jag gick därifrån var: Ser fram emot när du börjar och kommer hit och skiner med din positiva energi :D


Efter mötet så åkte jag till centralen för att möta Eve.. Vi gick och kollade i lite butiker och käkade sen blev det bio, Alvin & Gänget 3 ^^
Haha den var inte så jättebra men är glad att jag såg den ändå :P älskar såna filmer, såg en massa filmer på reklamen som jag vill se ^^ Tror nog att 2012 kommer att bli ett bio år hahaha..


Efter bion så åkte jag till mitt gamla jobb för att möta mamma. Behövde låna hennes data och fax för att skicka efter polis saken ^^ Så gott som alla där visste redan om att jag hade fått jobbet på Point haha ryktet sprider sig fort på det där stället xD

Ska väl gå och lägga mig snart, ska upp tidigt imorron för att hjälpa mamma och bror att flytta in alla mormors saker i ett lager förråd..

Puss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0