.

Då är jag åter igen på väg till Point :) idag ska det skrivas kontrakt jippii ^^ efter det ska jag åka till Söder för att hämta ut lite foton och sedan medicin till min mormor :)

Usch när jag skulle gå till bussen så gick jag i bra tid och bussen kom.. När jag väl satt mej på bussen så inser jag att jag glömde mitt kuvert ifrån Polisen hemma.. Så jag fick hoppa av i sista sekund för att springa hem och hämta det och sedan springa tillbaka för att hinna med nästa buss.. De som känner mej vet att jag har allt annat än bra kondition så halvvägs hem så kan jag knappt andas.. Men nu sitter jag iallafall på bussen igen :) jag hoppas att jag hinner i tid till mitt möte :)

Igår var jag och Trollet och beställde lite foton (de som jag ska hämta ut) jag beställde även en förstoring på en av mina favorit bilder på mej men den är inte klar förrän nästa vecka :/

Vi var även på Hovet igår, det var Djurgården - Färjestad.. Det var dessutom hyllning för Challe Berglund :) alltid lika roligt att vara på Hovet med hela Djurgårdsfamiljen :) matchen var dock inte den bästa men vi vann iallafall :)
Imorgon ska vi tydligen gå på borta derbyt i Globen.. Ska bli roligt, jag älskar matcherna i Globen ^^ det är en sån härlig känsla, visserligen är det ännu bättre känsla när det är våran hemma match ^^ hoppas att vi vinner denna dock :P

Igår kom även mitt presentkort på Nelly ifrån presentkortstorget så jag beställde två par skor, en jumpsuit och ett armband :) hihi längtar tills dom kommer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0