.

Sitter just nu på Subway med Trollet och väntar på att mammas möte ska ta slut så vi kan åka till Globen för AIK - Djurgården matchen :)

Imorse åkte jag och Evis till handen för att fixa lite inför imorgon ^^ vi gick på systemet och handla mat på Maxi :) jan hann även gå lite ärenden själv :)
Jag köpte även biljetter till Legendmatchen den 10 feb :)

Hämtade även ut mina saker som jag beställde ifrån Nelly på posten idag ^^ beställde ju två par skor, en jumpsuit och ett armband :) skorna tror jag dock att jag kommer skicka tillbaka.. De var så höga så jag tror inte att jag kommer kunna gå i dom utan att bryta benen ^^ men armbandet och jumpsuiten stannar kvar hos mej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0