.

Min dräkt som jag beställde har inte kommit..! Har mejlat två gånger till företaget men de har inte svarat.. Börjar tro att det är någon sorts fake sida, tur som fan att jag inte betalat ännu (betalar alltid med faktura)..

Den här helgen har gått riktigt fort känner jag.. Men har haft det riktigt bra :) i fredags efter jobbet så blev det AW/avtackning för några kollegor som ska sluta.. Var riktigt trevligt :) vid 8 ungefär så bestämde jag mej för att dra vidare så jag drog hem till Evis.. Där var det massa roliga människor som jag inte träffat på jättelänge, blev lite spel och en massa skratt :) var en riktigt trevlig kväll :)

På lördagen sov jag så länge som jag kunde :) älskar att sova på lördags morgon, det är den enda dagen på veckan som jag verkligen får sova :P vid 15 tiden bar det av mot Hovet för att kolla på Djurgården - Timrå, matchen slutade inte alls som vi ville.. Efter det spenderade jag kvällen på soffan :)

Söndagen spenderades också på soffan med ena katten och Cosmo ^^ var super mys :)

Nä, nu är det dags att sova.. Ska upp och jobba imorgon :) God natt <3

Bilden under är ifrån min AW, det är Roman, Linn (en av dom som ska sluta) och Ismilda..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0